16/1/09

Un dia, una entrevista



Carmen Boix Marqués (09-09-1989, Sueca). Actualment és estudiant de ciències empresarials a la Universitat de València.
Començà a anar als juniors als 8 anys i ha participat en 6 campaments, però s'ho va deixar quan tenia 15 anys. Li agraden molt els xiquets menuts, cosa que ha fet, que enguany torne al Centre amb molta motivació per a aprendre i ser una bona educadora.
La resta d'educadors dels juniors del Carme, et desitgem molta vida per davant en aquesta gran família!


L'ENTREVISTA:

Estatura: 1.67 m
Aficions/ hobbies: Crec que no tinc hobbies, però m'agrada estar en el meu novio, jejeje
Tema de conversació: Tots, si són alegres millor
Menjar favorit: Pizza o hamburguesa en creïlles
Color favorit: Taronja, negre
Número favorit: 15-9
Música: Simple Plan, Sum41, Goodcharlotte, i tota la que se puga ballar
Estació de l'any preferida: Primavera
A qui admires? Als meus avis
Com qui t'agradaria ser? Com mon pare
Què te fica de bones? Vore a algun amic que fa temps que no vec, fer bromes, fer riure...
Conta alguna anècdota dels juniors: Vaig deixar de ser junior als 15 anys per el meu novio i ara som els dos monitors, jeje.

No hay comentarios: