14/8/13

14 d'agost... Puente Viejo 2013 arriba a la fi...

Amb molta llàstima, el campament està arribant a la seua fi. D'aci a un dia ja hi serem dalt de l'autobús camí cap a Sueca, per retrobar-nos de nou amb els nostres familiars, i reprendre la rutina de l'estiu.

Feia dies que no escriviem, i durant estos dies hem fet un muntó de coses, que no ens ha deixat temps pràcticament per a res.

El passar dia 9, vam fer un ral·li pel poble, buscant els dolços típics, personatges coneguts, i llocs emblemàtics de Boñar, per finalitzar a la nit el tradicional Furor, on xics i xiques intercanviem papers i fem diferents proves uns contra altres. Va ser una nit molt divertida i graciosa!

L'endemà, el dissabte 10, vam fer una activitat novedosa. Una espècie de paint ball, amb pistoletes d'aigua i xeringues, on els diferents equips lliutaven entre ells pintant-se les samarretes blanques amb colorant. Qui guanyara era el de menys, ja que ens vam quedar amb el premi d'unes samarretes d'allò més decorades. Vos deixem amb algunes fotos d'aquest dia, junt amb el ball amb que ens va delectar el grup de formació.

Puente Viejo . Dia 10

El diumenge dia 11, vam acollir els pares que vingueren a vore els menus, i vam celebrar l'eucaristia del dia de pares. Un bon grapat de xiquets es van quedar al campa dinant amb els educadors, i passant el dia jugant, tant al campa com al poble.

Puente viejo - Dia 11
Ja tornant a la normalitat del campament, i desitjant un bon viatge als pares, vam seguir la dinàmica habitual del campament amb el dia de l'acampat. Un dia preparat pel grup dels més majors, que aviat seran educadors. Resulta que el dia de pares, van vindre Dorothy i els seus tios a fer-nos una visita al campament, i demanar-nos ajuda per tal d'ajudar-los a recuperar la seua casa, que havia estat embargada pel banc. Així que mans a l'obra, ens vam posar a recollir ajuda per a ells al llarg de les activitats. La llàstima d'aquest dia és que va ploure una miqueta durant la vesprada, i vam haver de variar l'ordre d'algunes activitats. Així i tot, tinguerem temps de gaudir del seu "Mombipoli" i l nit de les estreles que ens van preparar.

I bé... Ahir, finalment, vam ser invadits pel General Jinjur i el seu exèrcit, per tal de restaurar la governació de la princesa Ozma, hereva legítima del tron a Oz. Aquesta invasió, va tenir lloc a una intensa batalla d'aigua, i a unes Olimpíades per veure qui es quedava amb el tron... hui sabrem el desellaç...

Puente Viejo - Dia 13

Bé... ja és hora de dinar... i cal anar apagant... l'últim dinar al campament... després de la fideuà d'ahir, hui ens toca paelleta... jeje... un dinar ben bò, per quedar-nos amb bon gust de boca del campament!

Per a demà, anirem informant-vos bé via tuitter o aci mateixa de la marxa de l'autobús i l'hora prevista d'arribada. Un abraç i fins demà!!